Home
В своїй хаті...
Про солдатський вік/ 
8th-May-2008 03:44 pm
EDAM




© alex_glbr, вітається піар. 
 
Comments 
8th-May-2008 02:09 pm (UTC)
вот оно значит как...

то есть выходит следующее:
в ураине всячески хвалят УПА. ОУН. бендеровцев и прочих националистов. так ведь? а тут выходит что люди которые до 50х годов охотились за ними и убивали их в карпатский лесах получают льготы.... это маразм просто какой-то
8th-May-2008 02:34 pm (UTC)
До сих пор фронтовиков не осталось - здоровье у них не то - а вот НКВД и каратели те как раз и орут о том, что они великие герои :((((
8th-May-2008 09:14 pm (UTC)
а что означает ваша ленточка?))
9th-May-2008 10:20 am (UTC)
Сперва это был стеб над идиотизмом москалыкив, а потом подумала, чего это русским монополизировать Георгия Победоносца?
Вроде, общехристианский святой...
Память о Дивизии
И о моем деде.
9th-May-2008 10:55 am (UTC)
Стрічка має до святого надто опосередковане відношення :) більше того, її кольори — це скорочена версія (без білого) московського прапору.
9th-May-2008 11:38 am (UTC)
вы просто не читали комментов разъяренных москалыкив :)))))
когда это чмо раздупляло, что за занак на юзерпике и как я посмела их ленточку прилепить на знак Дивизии :)))))))
Истинно говорю вам, таких глубин русского дерьма я еще не видала:))))))))
9th-May-2008 12:08 pm (UTC)
Не читав, і зараз здоров'я на це не вистачає, але "вірю відразу, беззаперечно і во віки віків" © :)
8th-May-2008 04:15 pm (UTC)
Сильно!


(Потягнув до себе)
8th-May-2008 05:01 pm (UTC)
Сподобалось, дякую
8th-May-2008 05:13 pm (UTC)
чудово. російською намалюєте?
8th-May-2008 10:58 pm (UTC)
8th-May-2008 11:05 pm (UTC)
дякую!
8th-May-2008 07:45 pm (UTC)
Дякую!
Приєднуюсь до побажання перекласти російською і вивісити завтра зранку в [info]ukraine_russia.
8th-May-2008 10:58 pm (UTC)
9th-May-2008 02:01 am (UTC)
Ви знаєте, проглянувши нинішню редакцію закону, побачив, що ваш малюнок - застарілий (на щастя).
9th-May-2008 06:43 am (UTC)
я щойно переглянула закон за вашим посиланням.

"6) військовослужбовців, осіб вільнонайманого складу, а також
колишніх бійців винищувальних батальйонів, взводів і загонів
захисту народу та інших осіб, які брали безпосередню участь у
бойових операціях по ліквідації диверсійно-терористичних груп та
інших незаконних формувань на території колишнього Союзу РСР і
стали інвалідами внаслідок поранення, контузії або каліцтва,
одержаних під час виконання службових обов'язків у цих
батальйонах, взводах і загонах у період з 22 червня 1941 року по
31 грудня 1954 року;"

Поясніть, яким чином малюнок застарів.
9th-May-2008 07:01 pm (UTC)
Прошу мені вибачити: я подивився у "Особи, які належать до учасників бойових дій" замість "Особи, які належать до інвалідів війни".

Разом з тим, статус інвалідів війни мають також, згідно цього закону, інваліди- ліквідатори, афганці ітн, тому ті, хто воював проти УПА можуть саме що "вдавати", не маючи, на відміну від деяких вояків УПА, статусу учасників бойових дій.
9th-May-2008 07:54 am (UTC)
Справді, в чому застарілість?:-)
8th-May-2008 08:17 pm (UTC)
Перепостив
8th-May-2008 11:37 pm (UTC)
Ідея добра, а от до реалізації маю питаннячко - чому саме виділено "бійців винищувальних батальонів"? Бо звучить страшно?
8th-May-2008 11:56 pm (UTC)
Тому що така назва формувань, актуальна в часи оборони міст (як у документі з сайту СБУ), починає цікаво звучати в період починаючи (найпізніше) з травня 1945 року. Мені так здалося.
9th-May-2008 03:59 am (UTC)
Назву ніхто не змінював, бо не відбулося розформування всіх батальонів.

А далі - якщо подивитися, хто ходив на "незаконні формування" - виявляється, що причетність до цього істбатів навіть менша за деякі інші загони. Бо батальонам "з гражданських", з місцевих жителів, просто не довіряли якусь "роботу по місцевим". На це були більш професійні з'єднання НКВД.

Чому саме це мене чіпляє - маю особистий інтерес і певним чином знайомий з роботою "винищувальних батальонів". Не всіх, звичайно.
Саме в істбаті служив мій покійний дід - останні роки війни і ще повоєнний рік; його не взяли до більш регулярних з'єднань армії, бо повноліття він зустрів на окупованій території, що саме собою чомусь правило за гріх.

Дідів батальон вирушив до Сталіно (нинішній Донецьк) і забезпечував там охорону і просто фізично-стройбатівську силу для відновлення промисловості. Про якесь антирадянське підпілля вони там просто не чули: максимум екстріму - ганяти мародерів, яких після війни виникло чимало, навіть з фронтовиків. Ну, мародерів теж можна зрозуміти: повертаєшся, а від того, що до війни нахазяйнував, пшик лишився. Ловили, запрягали на примусові роботи.

Потім батальон переформувався, і дід з якимись його частинами вирушив у бік Києва. До столиці не дійшли - було ще кілька завдань по кілька місяців: тут сторожити, там копати. За всю дідову історію з якихось реальних затримань за його участю в якості члена масовки - лише справжні німці десь на початку істбата та кілька поліцаїв, яких намагалися вистежити окремі НКВДісти при батальоні.

А по 47-му дід звільнився і поїхав вчителем фізкультури під Дрогобич. Там місцеві хлопці спочатку підозрювали у ньому засланого з НКВС спеца, та після трохи анекдотичного прояснення з фінгалами кинули цю дурну ідею. І далі все було мирно, лише раз справжні НКВСівці добре налякали його молоду дружину, мою бабусю, влаштувавши щось середнє між облавою та комсомольським смотром.

Дід не любив розповідати про воєнні та повоєнні роки; пішов у армію, щоб гнати звідси німців, звільнився, ні до чого не дослужившись. Втім, в істбаті якась військова кар'єра була б фантастикою.

І от тут, коли я бачу окремо виділені "винищувальні батальони", які добре так читаються з "пам'ятаю, хто може вдавати", я згадую діда - якого це здивувало б приблизно до "тьху, ідіоти, ну їх..." (він дійсно кілька разів видавав таку реакцію у схожих умовах), і самому стає ніяково, коли, повторю, добра ідея видається дивною через показушність реалізації.

Втім, згоден, "винищувальний батальон" звучить цікаво в будь-які часи. Якщо правильно оформити, буде взагалі щось схоже на пекельні легіони термінаторів, що йдуть і винищують все живе. Хто там буде копатися, що воно було і що робило під такою назвою.
9th-May-2008 04:14 am (UTC)
А, ось воно: "У лютому 1947 року винищувальні батальйони були передані з органів МВС в органи МДБ. Їх функції регламентувалися вказівкою МДБ УРСР від 14.05.1947 р. № 48, де передбачалося створення груп бійців винищувальних батальйонів також у всіх колгоспах для їх охорони і збройної відсічі від нападів учасників підпілля ОУН. У кожному районі створювався окремий батальйон з підлеглими групами в селах."

Тобто, на 47-й рік, коли військові істбати практично зникають (війна скінчилася, дякуємо добровільцям; навесні 47-го звільнився і мій дід), все перебирає на себе МДБ і практично створює структури під тією ж назвою, але з дещо іншим призначенням. Цікава штука виходить.

І як їх поділити тепер?
9th-May-2008 07:53 am (UTC)
Так, я згожен. Справді ситуація з "винищувальними загонами" дещо складніша за логіку першого наближення, але й натомість не можна повністю відкинути їх причетність в тому чи іншому статусі, до того на чому власне закцентована увага на плакатику. Погодьтеся, що порівняно з такими тезами, як постановка УПА в пряме підпорядкування Рейху, або "перетворення" хрестів УПА Шухевича на "залізні хрести з рук Гітлера" - це виглядає не більше аніж легке підвищення полемічної складової в постановці питання.
9th-May-2008 01:36 pm (UTC)
Ну, я б акцентував "брали безпосередню участь..." і до "формувань".
Бо так здається, що бійці винищувальних батальонів вдають із себе солдатів війни, а не всі ті ліквідатори НКВД-МГБ.

Дійсно, Москва весь час виливає кубічні кілометри фактичного лайна. Щодо УПА - на хрестах вони не зупиняються, "жовту" статтю про експериментальних німецьких упирів Прикарпаття я теж бачив, про ці московські істерики ще Бандера писав.

Не дуже хотілося б, аби легке підвищення полемічної складової додавало кількості того ж продукту на наші голови.
9th-May-2008 11:06 am (UTC)
А "Стрибки" - хіба не МГБшні винищувальні батальони?
9th-May-2008 12:09 pm (UTC)
Так, це вони.
9th-May-2008 01:06 pm (UTC)
Це - спеціалізовані винищувальні загони МГБ.
А винищувальний батальон навіть вже під МГБ - це просто м'ясо, примусово-добровільна масовка.
9th-May-2008 12:13 pm (UTC)
Дуже просто: нарешті провести люстрацію й відділити :)
9th-May-2008 12:44 pm (UTC)
На останній сторінці документу є таблиця де зокрема

Обращено на
формиров.
партизанс. отрядов

А ми чудово знаємо чим займалися "червоні партизани" в Західній Україні, надто чудово...
9th-May-2008 08:32 am (UTC)
Підтримую, друже...
9th-May-2008 09:28 am (UTC)
бабушка моя - украинка с Полтавщины - была учительницей на Западной Украине, и такого рассказаыала...

чмошники бандеровцы в деревнях учителей и врачей распиливали, детей и баб живьем жгли... а что ваши пробляди в Польше вытворяли?

поэтому вполне справедливо что те, кто, рискуя жизнью, уничтожали этих мразей, получают сейчас какие-то копеечные льготы.

С днем траура всех нацистов, товарещи - с Днем Великой Победы. в том числе и над такими как вы.
9th-May-2008 11:15 am (UTC)
Ооооо, очередной исторег вылез...

Борщ из русских учительниц не варили? Не рассказывала тебе твоя бабушка?

а ты не задумывался, как чмошники-бандеровцы до конца 50-х годов смогли продержаться против коммуняк? И почему могилы чмошников из УПА на той же Волыни в любом селе всегда ухожены и на них всегда живые цветы? Наверное, потому, что УПА и было местным населением? Наверное, с чмошным местным населением-то красные "ветераны" и воевали?

Так может, чмошник и мразь - это ТЫ?

9th-May-2008 11:24 am (UTC)
)) Нет, чмошник и мразь это ты и твои родители раз они воспитали такое говно))

А я не историк. Я внук простой украинки, которая учила детей химии, и которая до сих пор по русские почти не говорит (ну, украинка:-). И вот таких как она и врачей и агрономов - мрази и чмошнеики бандеровцы живьем пилили.

Поэтому выпьем 9 мая (сегодня) и за бойцов НКВД, жизни отдавших за уничтожение таких насекомых:)

Горько вам, да?) Прооигравшие...
9th-May-2008 11:24 am (UTC)
чмошники бандеровцы в деревнях учителей и врачей распиливали, детей и баб живьем жгли...

Эту сказку о "бабушке", гражданин Любитель-Русскоязычной-Прозаической-Ебли, вы расскажете кому-нибудь из членов "русскоязычных" партий в Молдове. Для начала, если угодно, я назову приблизительное количество отрядов, созданных НКВД и действовавших под видом "ужасных бандеровцев", а также о методах, которыми действовало карательное НКВД без всякого прикрытия.

а что ваши пробляди в Польше вытворяли?

Бедная Польша! Это наверное бандеровцы ее в 1939 году "распилили", пустили пули в затылки польским офицерам в Катыни, а 4 ноября - главный бандеровский антипольский праздник для 1/8 части суши, который они празднуют на Красной площади, да? Польская Армия Крайова, конечно, украинцев на их украинской земле целовала по-путински в животики, правда?

С днем траура всех нацистов, товарещи

Обратитесь с этим сообщением к нацистам, членам Национал-социалистической немецкой рабочей партии. Они на территории ФРГ живут.

с Днем Великой Победы. в том числе и над такими как вы.

Правда? Что-то я не замечаю на политической карте мира "страны-победителя"? Вы проиграли, т.к. ни Рейха ни СССР больше нет, а Украинское Государство, то за что боролись бандеровцы - прекрасно существует.
9th-May-2008 11:27 am (UTC)
))Абля, ты жжешь, макака)))) Ну да) А Близнецы взорвал Буш, переодевшись в Бен Ладена...

Какие вы, нацыоналы, все-таки примитивные - пиздец просто. Да вы хуже обезьян. Недаром немцы, поимев вас в рот и в жопу, дали вам кукиш без масла вместо "великой украины". Вот вы и вызверились. Только, как все насекомые, не на сильного (немцы могли и штыком в попец садануть) а на учителок, агрономов и бухгалтеров:-)

С Днем Победы, нацисты - с днем вашего траура. Нажритесь сегодня дешевой самогонки с горя.
9th-May-2008 11:44 am (UTC)
Только,.. не на сильного ... а на учителок, агрономов и бухгалтеров:-)

7 февраля 1943 одна из боевых сотен УПА атаковала г. Володимирец, освободив из тюрьмы всех заключенных. В ночь с 10 на 11 марта 1943 другая сотня атаковала г. Орисев, уничтожив 60 немцев. 10 апреля 1943 отряды УПА одновременно атаковали Ковель, Дубно, Кременец, Луцк и другие города, освобождая сотни заключенных из тюрем и лагерей. 28 марта 1943 состоялся многодневный бой между одним из отрядов УПА и карательным отрядом немцев (около 1500 солдат и офицеров). немцы отступили после 4-х атак потеряв 58 чел. убитиыми. 2 мая 1943 повстанцы уничтожили генерала СС Лютце, доверенное лицо Адольфа Гитлера. Тогда же в мае было УПА было уничтожено 200 немцев, как месть за уничтожение села Стежок. В августе 1943 1 курень и 2 сотни УПА захватили г.Камень-Каширский, взяв в трофеи 5 пулеметов, 100 пистолетов, 20 тыс. патронов, 16 автомашин, 7 мотоциклов. В начале октября 1943 недалеко от села Устиновка партизанами УПА были уничтожены 83 жандарма, захвачено 8 пулеметов.
Летом 1943 руководителем карательной акции против УПА был назначен обергруппенфюрер Бах-Залевский, в распоряжении которого было 10 тыс.чел., 50 танков, 27 самолетов. Во время боев с УПА немцы потеряли 3 тыс. чел. убитыми, отряды УПА - 1237 чел.

С Днем Победы,

...Украинского государства над нацизмом и большевизмом.

с днем вашего траура.

Нелогично. Бандеровцы в результате победили Рейх и СССР, и почему-то должны быть в трауре?

Нажритесь сегодня дешевой самогонки...

Наша самогонка в большинстве случаев качественнее водки "Русский стандарт".

П.С. За "макаку" вы, как инфузория без надежды на развитие получаете бан.
9th-May-2008 12:18 pm (UTC)
до речі, з френдстрічки прямо в тему http://silverrebel.livejournal.com/171526.html?thread=801798 :)
9th-May-2008 02:17 pm (UTC)
Ет, якого чудового полемічного градусника я прогавив, відповідаючи на "свої" коментарі.

Про вчителів я теж трохи в курсі, бо мій дід з бабусею саме вчителювати поїхали на захід. Я там вище згадав "середнє між облавою і смотром" - так виглядало це так:

О третій годині ночі на вулицях залунали постріли, почали їздити машини, гавкати якісь накази. Солдати повиганяли всіх з хат і повели до сільради: там на підводах лежало десь тридцять розстріляних напередодні чи ще раніше.

Всіх питали, чи знають вони когось на підводах. Село жахалося, якісь баби завели істерику - їм здалося, що це війна і зараз стрілятимуть усіх. Мою бабку теж колотило - війну ще не забули, а тут казна-що зі стріляниною, витяганням босоніж на вулицю...

Не знаю, чи впізнав хто когось, але в кульмінаційний момент, коли психологічний настрій села було доведено до передінфарктного стану, виступили командири і почали зачитувати якісь папери.

Виявилось, що розстріляно було пронімецький националістичний загін (чи згадували абревіатуру УПА - просто не знаю). Читали, що цей загін чинив такі й такі звірства, що ці люди катували радянських вчителів, лікарів та інше позитивне населення, зачитували прізвища і способи катувань. Звірства, щоправда, були "не тут", а щонайменше за сотню кілометрів.

Потім цей "бандитський загін" ніби втік від облави і добіг до цього села, де планував знищувати радянський люд. Ще один папірець, який витяг командир, був переліком тих, кого збиралися катувати в селі. Бандити, мабуть, вшановуючи Гітлера, написали собі перелік вчителів та комсомольців німецькою, то ж командир спочатку читав з пруським акцентом, лякаючи селян, потім перекладав. Звісно ж, ім'я моєї бабусі теж було серед "приречених".

Вранці солдати забрали підводи і поїхали. Село трусилося ще з тиждень, поки якось не заспокоїлося, а моя бабуся думала: добре, що їх перестріли раніше, що бандити не встигли захопити село та її вбити. Картини катувань у переказі командира виглядали дуже натурально.

-

Кого насправді застрелили солдати, навіть що це були за солдати - я не знаю. Але сеанс "глибокої психологічної обробки" вони провели вдало: бабуся вірила, що лише дивом солдати встигли її врятувати від якихось психів, що поставили своєю метою вирізання вчителів.

Їм навіть не потрібно було когось насправді різати, щоб забити таке в голову. Тих тридцять трупів вистачило, певно, не на один десяток нічних спектаклів.
9th-May-2008 12:06 pm (UTC)
закон я ще не перевірив, але ідея гарна.
9th-May-2008 05:54 pm (UTC)
Мощно... Ось що називається "Читайте закони"
14th-May-2008 10:40 am (UTC) - Заметили ...
This page was loaded Jul 4th 2009, 2:00 am GMT.